royaye khiyali


royaye khiyali

 

نایت اسکین


 

به نام آنکه بر وجود انسان دمید،و به نام آنکه دل را آفرید،

تا پدیده ای چون عشق را معلول آن کند،پس به نام پروردگار عشق و هستی



نظرات شما عزیزان:

نيما
ساعت23:23---5 تير 1391


میثم
ساعت20:33---5 تير 1391


sahra
ساعت17:48---5 تير 1391
salam mer30 sar zadin agar mayel be tabadole link bodi khabar bedeh

adel
ساعت16:30---2 تير 1391


linda
ساعت16:05---2 تير 1391
سلام خوبي احسان جان؟
خوشحالم كه الان خوبي راستي منوتواين وبلاگت لينك ميكني؟

می دانم که سرت شلوغ است

هر چقدر بخواهی منتظرت می مانم

اینجا روی همین پله ها!

اما زودتر بیا پایین "خدا جان"

این پایین همه با تو کار دارند........






هیچکــــــــــــــــــــــــس
ساعت10:57---2 تير 1391
سلام احسان جون ممنونم که بهم سرزدی وب قشنگی داری موفق باشی بای

EhsAn
ساعت1:40---2 تير 1391


مريم
ساعت14:50---1 تير 1391
من از نامردمی ها سخت بیزارم


من از دشنام نامردان سخت بیزارم


من از آنان که پندارند دوستی مهربانند


و در پشت دشنه دارند سخت بیزارم


من از آنان که خودخواهند و نالایق


من از آنان که پوچندو ریاکارند سخت بیزارم


من از آنان که عشق خویش را


بر سر راه یتیمخانه گذارند سخت بیزارم


من از دلداده ای کز سر نامردی


به دلدارش جفا کرده سخت بیزارم


من از تو ای که پنداری یک انسانی


ولی در پشت قاب خویش شیطانی سخت بیزارم


سلام مریم جون اومدم بهت سر زدم
چندتا دیگه از نوشته هاتو خوندم ... عالین


مريم
ساعت14:47---1 تير 1391
بَعضے وَقــ ـــتـــ هآ چیزے مےنِویسے فَقَط براےِ یِڪ نَــــفـــَـــر . . . . . .

اَما دِلــــــَـــــت مے گیرَد وَقتے یادَت مے اُفتَد کــــِہ هَرکَســــــ✖ـــــے مُمـڪِטּ اَست

بِخوانَد جــــــــــُـــــــز آن یـــــــِــــــڪ نــــَــــــفــــــر . . . /



مريم
ساعت14:47---1 تير 1391
بَعضے وَقــ ـــتـــ هآ چیزے مےنِویسے فَقَط براےِ یِڪ نَــــفـــَـــر . . . . . .

اَما دِلــــــَـــــت مے گیرَد وَقتے یادَت مے اُفتَد کــــِہ هَرکَســــــ✖ـــــے مُمـڪِטּ اَست

بِخوانَد جــــــــــُـــــــز آن یـــــــِــــــڪ نــــَــــــفــــــر . . . /



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 تير 1398برچسب:,ساعت 13:58 توسط EhsaN| |


Power By: LoxBlog.Com